Discussion about this post

User's avatar
TekiLay's avatar

Ahmet hocam, Hariri’yi okudum ama Karatani’yi okumamıştım, yazınız merak uyandırdı, zevkle okudum Teşekkürler. Hiyerarşi, Otorite, Tahakküm kavramlarıyla gerçek mana da yüzleşmeyi bir komünde 4 ay kaldığım dönemde yaşadım. Türkiye’de bu anlamda bir benzeri olduğunu düşünmediğim Bayramiç Çanakkale’de ki Refikler Çiftliği’ni ziyaret etmeniz, filtresiz fikirlerine tanık olup kendi pencerenizden yorumlarınızı okumak isterdim açıkçası.. Özellikle Eray ile denk gelip muhabbet etmenizi isterim, Bayramiç Değişim Kooperatifi olarak da Kadıköy’de Ürettikleri Doğal ürünleri sattıkları mağazaları da var, fırsat bulursanız oraya da uğrayabilirsiniz. Muhabbet’e her daim açıklar, bende zevkle iletişim aracınız da olurum. https://www.youtube.com/watch?v=EMZDdtBpSx8

1 more comment...

No posts

Ready for more?